Հ․ Թումանյան «Հսկան» մաս 2

1․ Բնութագրեք հսկայի մորը, ձեր խոսքը հիմնավորեք տեքստից դուրս բերված հատվածներով։

Ամա՜ն, որդի, վա՜յ ինձ, ասավ.
Ի՞նչ ես անում էդ խեղճերին,

Բա չե ՞ս տեսնում, թե քո ձեռին
Ոնց են դողում: Ասենք մեծ ես,
Մի՞թե պիտի փոքրին տանջես:
Մեծ թե փոքըր, ինչ էլ լինի,
Ամեն ապրող շունչ կենդանի,

Որ ծընվել է արևի տակ,
Էս աշխարհքում միատեսակ,
Մինը պակաս, մյուսը ավել,
Ողջ էլ գիտեն խընդալ, ցավել,
Չըպարծենա երբեք ոչ ոք,

Թե ինքն անհաղթ մի բան է ջոկ.
Միշտ ուժեղից ուժեղը կա,
Իսկ ամենից ուժեղը՝ մահ…
Բա՛ց թող, որդիս,
Բա՛ց թող՝ գընան,

Ապրեն ազատ
Ուր կամենան:


2․ Ի՞նչ սովորեցրեց ձեզ բալլադը։
Ես սովորեցի, որ չի կարելի նեղացնել ինձնից թույլերին։
3․ Սևով նշված բայերի դեմքը, թիվը, ժամանակը գրեք։
չեմ ճանաչում – 1 դեմք, եզակի, ներկա, ժխտական
գան – 3 դեմք, հոգնակի,
Ապրե՛ք – 2 դեմք, հոգնակի, ներկա
փըչեցին – 3 դեմք, հոգնակի, անցյալ
են քըշում (քշում են) – 3 դեմք, հոքնակի, ներկա
կոտորվեցին – 3 դեմք, հոգնակի, անցալ
տեսավ – 3 դեմք, եզակի, անցալ
4․ Բալլադից դուրս գրեք գործիական հոլովով դրված 3, բացառական հոլովով դրված 2 գոյական։
Բացառական

Քթից, լանջից, ականջից, ուսերից, գրպանից

Գործիական

Շրխկոցով, զրնգոցով, քնով, բռնով


5․ Գրեք ստեղծագործական աշխատանք «Եթե ես շա՜տ ուժեղ և հարուստ լինեի» վերնագրով։
«Եթե ես շա՜տ ուժեղ և հարուստ լինեի»
Ես շատ կցանկանայ հարուստ լինել,
եթե ես հարուստ լինեյի,
ես շատբարի գործեր կկատարեյ։
Կօգնեյի բոլոր այն երեխաներին,
որոնք բնակարան չունեն։
Շատ խաղահրապարակներ կսարքեյ,
երեխաների համար, Ամեն ինչ կանեյ,
որ երեխաների դեմքից ժպիտը չպակասի։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *